28 de febr. 2013

INSURGENT: Una decisió et pot destruir

Ei menjamots!:)
Aquí us deixo la meva opinió i sinòpsi d'Insurgent, el segon de divergent: INSURGENT;Una decisió et pot destruir.



Sinòpsi: Una decisió pot transformar o pot destruir. Però tota decisió té conseqüències i, mentre la revolta es basa en les Faccions al seu voltant, Tris Prior ha de seguir intentant salvar a aquells als que aprecia, i a ella mateixa, mentre brega amb preguntes demolidores de dissort i benevolència, identitat i lleialtat, política i amor.
El dia de la Iniciació de Tris devia estar ple de festa i victòria amb la Facció de la seva elecció, en canvi, el dia va acabar amb espantosos horrors. Ara, la guerra està en potència, mentre el conflicte entre les faccions i les seves ideologies creix. I en temps de guerra, els bàndols han de ser elegits, secrets sortiran a la superfície, i les decisions es tornaran més irrevocables i, fins i tot, més poderoses.
Transformada per les seves pròpies disposicions però també per la desgràcia i la culpa que l'aclaparen, descobriments radicals i relacions en procés de canvi, Tris ha d’abraçar completament la seva Divergència, encara que desconeix el que podria perdre en fer-ho.


La seva autora,Veronica Roth,té nomes 22 anys. La seva biografia literaria és nessesariament breu. Nascuda en un barri perifèric de Chicago, va estudiar escriptura creativa a la Universitat de Northwestern i va escriure DIVERGENT mentre hauria d'estar fent els deures, i va ser una bona elecció; però segurament farà que, quan arribi el moment li sigui difícil convèncer els seus fills de la importància de fer els deures de l'escola.

M'ha agradat molt la continuació, és diferent al primer, m'ha encantat, està súper ben escrit i enganxa moltíssim (vaig estar de les 9 de la nit a les 5 del matí llegint perquè no podia parar!) i, a més a més (igual que al primer), moltes vegades t'identifiques amb els personatges.

Els meus preferits?
En Will, la Christina, l'Uriah, l'Edwart i en Robert (tinc debilitat pels que surten poc, és el germà de la Susan)
Els que odio...
En Caleb, en Marcus, l'Eric, la mare d'en Quatre, en Peter, la Molly (quina rabia que em fan aquest dos...) i abans també odiava en Drew, pero el pobre ara em fa pena....


ATENCIÓ: El llibre acaba i es queda super penjat, allò que si hi hagués continuació no podrieu parar de llegir-vos-el. Però, de moment, haurem d'esperar que surti el tercer.

Juliana

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada