11 de febr. 2013

La tribu de camelot

La Carlota i el misteri del canari robat

En Papageno, el preciós canari de la veïna Rosa, ha desaparagut. Qui pot haver-lo raptat? I per què? La Tribu de Camelot comença a investigar-ho. Un antic llibre de màgia els posa sobre la pista del culpable i comença una cursa contra rellotge per trobar el canari abans no sigui massa tard.

 Us deixo un vídeo i l'enllaç de dos webs.                                           


http://www.latribudecamelot.es/

http://www.latribudecamelot.cat/la-tribu-de-camelot/
   
                    L'autora 
 Sóc la Gemma Lienas, l’autora de la Tribu de Camelot i d’altres llibres. De petita, ja volia ser escriptora. Ho vaig decidir asseguda al wàter de casa, on em tancava a llegir perquè ningú no em molestés. Llegint m’ho passava pipa, tant que jo volia tenir aquest ofici: escriure llibres que encomanessin les ganes de llegir. Si tu t’ho passes bé amb la Carlota i la Tribu de Camelot, objectiu aconseguit!




La meva opinió

Jo penso que és molt divertit i intrigant. No t'ho perdis! 

La Gemma Lienas,també a escrit....:
Emi i Max. Una altra col.lecció.


  








ELS PERSONATGES



CARLOTA/MORGANA


No para mai. És optimista, combativa i amb molt sentit de l’humor. Tot li resulta interessant i observa el món amb mirada crítica, com si digués: “Això que m’expliquen, pot ser diferent?”.






MIREIA/GINEBRA


La millor amiga de la Carlota, és independent, atrevida i intel·ligent, i no té pèls a la llengua.



MIQUEL/LANCELOT



És encantador, bastant pallaso i una mica trasto. De vegades va a la seva bola perquè li agradaria decidir-ho tot, però els altres el frenen.








BERTA/VIVIANA



Dolça i bastant callada, inspira confiança. I sempre està disposada a viure aventures i misteris amb la tribu.






SA'ID/TRISTANY


És amable i molt cordial. És difícil que s’enfadi i que es posi de mal humor. Sempre procura que les relacions entre tots vagin bé.





ELI/CELINDA


És tan entusiasta que s’apunta a qualsevol cosa. Sempre pregunta molt. Li encanta jugar. Té molt bon rotllo amb en Marc, el germà de la Carlota.




MERLÍ




Amb els seus ulls de mitja lluna i tan pagat de si mateix que sembla saber-ho gairebé tot. O això creu la Carlota.





Roser1rgrup

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada