2 de febr. 2013

Wonder

Hola estimats menajmotsJ!!!


Avui us vull recomanar un llibre que em van regalar per el meu aniversari(que va ser aquest passat dimarts 29 de gener, i per cert, vaig fer 14 anys) i em va agradar moltíssim. El llibre es diu Wonder, i es de R.J. Palacio.

Llibre: Wonder



Autora: R.J.Palacio: és dissenyadora gráfica de dia i escriptora de nit. Viu a Nova York amb el seu marit, els seus dos fills i un gos negre que es diu Ós. Wonder és la seva primera novel.la, que ha rebut moltíssims elogis unànims que ha despertat a tot el món, i segur que no sera la última novel·la que escriu.

Sinopsis: August (Auggie) Pullman ha nascut amb una greu deformació a la cara i s'ha hagut de sotmetre a tantes operacions que no ha pogut anar mai a escola; fins ara, que té deu anys i està a punt de començar cinquè a l'escola Beecher. Si alguna vegada heu sigut nous, ja sabeu que dur que és... Doncs imagineu-vos com deu ser quan tens una cara com la de l'August.
¿Aconseguirà que els seus companys l'acceptin com un més, encara que sigui el nen més estrany que han vist mai?

Opinio personal: Aquest llibre, la veritat es que m'ha ENCANTAT. Està molt ben escrit, i m'ha semblat tan extraordinari i tan deliciós que me l'he llegit ja dos cops seguits. És una història preciosa i divertida. No puc negar que durant aquesta lectura més d'una vegada et fa plorar i tot.

"Wonder és una meravella; l'August, un personatge que no podràs oblidar mai"

Nicholas Sparks

"La inesperada sensació editorial de l'any."

The Wall Street Journal

"En una meravella de debut, Palacio ha escrit una novel·la espurnejant que es llegeix d'una tirada i que és plena de personatges que et vénen ganes d'animar!

Entertainment Weekly

Juliana,menjamots 3

P.D: US EL RECOMANO MOOOOLTÍSSIM, EN SERIO, LLEGIU-VOS-EL!
P.D.D: Em sap greu haver-me enrrollat tant, però es que tenia que recomanar-vos-el, ja que m'ha encantat. Tot i això, com que sou menjamots, suposo que aixó us és igual, ja que teòricament us agrada llegir.

1 comentari:

  1. Ostres, Juliana! Jo l'estic llegint! Encara no l'he acabat, però m'està agradant moltíssim! Ja en parlarem quan l'acabi!

    febe*

    ResponElimina