3 de març 2013

Portades: Els Jocs de la Fam

Hola menjamots! :) Com alguns ja sabreu (menjamots3) sóc super fan de Els Jocs de la Fam, i per això he decidit fer aquesta entrada; per ensenyar-vos moltes de les portades que hi ha. Jo crec, que la portada és un element molt important en un llibre, i encara que mai no s'ha de jutjar un llibre per la portada, pot ser que ens influenciï a l'hora de llegir-lo. Doncs bé, després d'aquest mini-rotllo, aquí van les portades:

La primera edició en anglès:



 ↓ Per veure la resta de portades

Altres edicions en anglès:


Portada dissenyada per Penguin Classics


Portades no oficials fetes per lectors de la Saga i il·lustradors professionals:



Portades d'altres països:

Espanya, Romania, Japó

Xina, Holanda, Dinamarca
Grècia, Alemanya, Rússia
Suècia, Itàlia, Catalunya

Falten algunes portades com les de França, Portugal, Turquia, EE.UU, Corea i Bulgària ja que s'assemblen molt a les portades de la primera edició d'Anglaterra. També falten les altres parts de la Saga però tot i així, n'hi ha un munt! Es nota que els Jocs de la Fam han triomfat mundialment.

Quina de les portades us agrada més?

P.D: Em sap greu haver fet una entrada tan llarga, però és que realment n'hi ha moltes! I per una vegada que faig una entrada, doncs aprofito i la faig ben llarga... :P ;) Si voleu saber més coses de Els Jocs de la Fam, podeu entrar al meu blog elsjocsdelafam.blogspot.com.

Paula, menjamots 3

5 comentaris:

  1. Quina publicitat que et fas...Tranquila, que el teu blog se la mareix!!!
    Juliana

    ResponElimina
    Respostes
    1. No és per fer cap publicitat... És per de tan en tan participar al blog que si no sempre hi publiquen els mateixos ;)

      Elimina
  2. Ostres Paula, gran entrada! :)
    La veritat és que la primera edició en anglès m'agrada, potser perquè hi estic acostumada... Però també m'agraden molt les tres súper minimalistes fan-made.
    I tu, què n'opines?

    febe*

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. Per cert...Si el meu carnet de la biblioteca s'ha partit pel mig i l'he enganxat amb celo encara es valid?
    Juliana

    ResponElimina