21 de nov. 2012

Torna... el menjamots invisible!


Per aclamació popular, la propera sessió del menjamots, a més de parlar dels llibres que ens vam emportar, farem el menjamots invisible!
Pels qui vagin una mica perduts, el menjamots invisible seria com l'arxi-conegut 'amic invisible' que apareix normalment per les dates properes a Nadal, però amb llibres de la Biblioteca. Heu de triar un llibre de la Biblioteca per a la persona que us ha tocat i portar-lo al taulell de l'àrea infantil dient per a qui és per a què el guardem fins el dia del proper menjamots.

També vam dir de fer una mica de merendola: cadascú que porti alguna cosa per compartir (no us passeu, eh! podeu portar galetes, o una coca, o patates...)
No oblideu les dates del proper menjamots:

DL. 17, DE 17 A 18H
Menjamots 1: de 9 a 10 anys

DJ. 20, DE 16.45 A 17.45H
Menjamots 2: d'11 anys

DV. 21, DE 16 A 17H
Menjamots 3: a partir de 12 anys

6 comentaris:

  1. Gracies per recordar quin dia es!El mejamots 3, quan fem aquella altre trobada per fer el poster aquell?
    Juliana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Juliana, em sembla que el millor dia per fer el menjamots 3 EXTRA serà el dia 14 de desembre, després del pont.
      Ara mateix ho penjo a la secció de 'properes reunions...'.
      Ja pots anar pensant idees... jo en tinc algunes, però ja les concretarem abans del dia 14.
      Fins aviat!

      febe*

      Elimina
  2. Feve una cosa que jo no vaig vindre a la ultima sesio i en els meus germans i els i vas donar el seu amic .A mi no m'en vas donar cap QUE ELS DEL GRUP PETIT NO O FAN?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ets la Roser?
      He enviat un correu a la mare per explicar-ho, perquè em vaig oblidar de dir-vos-ho! :( Tinc els paperets preparats perquè pogueu venir a recollir-ne un i començar a pensar en quin llibre triareu pel vostre menjamots invisible, així que, ja ho saps! Et passes un momentet per la Biblio i l'agafes, ok?

      fins aviaaaat!

      Febe*

      Elimina
  3. Gracies Febe,si, el pen ultim comentari es el meu(Roser)Moltes Gracies!
    Roser i Juliana

    ResponElimina