21 de nov. 2012

Memóries d'Idhun

Hola menjamots! No sabeu el greu que em va fer  faltar l'altre dia :( (tranquils, no tornare a fallar!)

Bé, avui us vull recomanar una triologia que m'ha encantat, em vaig passar tota l'estona llegint fins que m'els vaig acabar, fins el punt, que quan dinava i sopava tambe llegia(enganxa moltissim!) Segur que us l'heu llegit, perque és molt famosa (a Espanya) però jo els tenia a la meva llista de llibres pendents des de feia temps, però he estat ocupada i no he pogut llegir-me'l fins ara.

La triologia es diu Memóries d'Idhun (La Resistencia,Triada i Panteó) i són de l'autora Laura Gallego Garcia (em sembla que la coneixeu tots, es una escriptora fantastica!) La historia tracta de tres joves, Jack, Victoria i Kirtash (també anomenat Christian principalment per Victoria) i els tres estan predestinats a cambiar el destí d'Idhun per sempre. (No explico més, llegiu-lo, si encara no ho heu fet)
De moment, no hi ha pel.lícula, però a Youtube podreu trobar molts trailers fets per fans. I si voleu saber perquè no n'hi ha (de peli), entreu a la web de l'autora, i allà, cliqueu "Libros", a dins de libros "Memorias d'Idhun" i despres allà, "Curiosidades". Us ho explicaria jo, però és molt llarg.

Trobo que aquest llibre esta molt bé, perquè hi ha una mica de tot. És romàntic, d'aventures, de fantasia...
I si ja heu llegit aquesta triologia, us recomano qualsavol altre llibre de la Laura Gallego(jo hos recomano les croniques de la torre, Finis mundi, Las filles de Tara,dos ciris al diable, i allá on canten els arbes)És  la meva escriptora preferida! (La seva web:www.lauragallego.com)
I si preferiu còmics, també hi ha comics de Memòries d'Idhun, i és exactament la mateixa historia!

Juliana
P.D:També podeu trobar informació a Idhun.net
P.D.D:Em sap greu haver escrit tant, però com que sou menjamots, suposo que no us farà pal llegir-vos-ho tot...:)

2 comentaris:

  1. Apuntats a la meva llista de llibres pendents! ;) Jo també crec que és una escriptora fantàstica i us recomano "Ales de Foc"

    ResponElimina
  2. Si!M'hel he oblidat!Jo tambe me le llegit i m'encanta!(me'l va recomanar l'Alba Pasquet pel menjamots imbessible de l'any passat.

    Juliana

    ResponElimina