11 d’abr. 2013

Cinema: Arrietty i el món dels remenuts!

Menjamots!

Aquest cap de setmana teniu 40 % de descompte a l'Esbarjo verdi per veure Arrietty i el món dels remenuts! Una pel·lícula de l'Studio Ghibli (els creadors d'El meu veí Totoro, Ponyo, Susurros del corazón, El castillo ambulante, El castillo en el cielo, Pompoko, Puedo escuchar el mar... i moltes més).


La sessió serà diumenge 14 de març a les 17.00 h al cinema Esbarjo Verdi de Cardedeu.
Aquí teniu la fitxa de la pel·lícula:
Títol original: Karigurashi no Arrietty – Yukashita no kobito-tachi
Guió: Hayao Miyazaki basat en la novel·la The Borrowers (1952) de Mary Norton
Any: 2010
Durada: 94 min.
Director: Hiromasa Yonebayashi
Producció: Studio Ghibli

Sinopsi: Arrietty i el món dels remenuts explica la història d’una família de petits éssers, de tot just 10 cm. de longitud, que viuen en una caseta oculta sota les taules del sòl d’una mansió campestre. Aquests diminuts éssers tenen la norma de no deixar-se veure mai pels humans, però seva tranquil · la existència canvia quan la jove Arrietty, una audaç adolescent, és vista accidentalment per un nen que s’acaba d’establir a la casa per la seva delicada salut . Entre tots dos sorgirà una forta amistat, però alhora l’existència d’aquests éssers es veurà perillosament amenaçada.


Si no l'heu vista, us la recomano molt i molt! I si ja l'heu vista, què millor que veure-la en pantalla  gran amb una bossa de crispetes?
Recordeu que, ensenyant el carnet de la Biblioteca amb l'enganxina del Club menjamots teniu un 40% de descompte!

1 comentari:

  1. Jo i el meu germà la voliem veure des de fa segles!(o sigui, des de ahir) perque vam anar al saló del comic i la venien per 12€, pero ja no em cadaven diners perque m'havia arruinat amb les xuxes...
    De manera que m'has alegrat al dia!!!
    Juliana

    ResponElimina